Tehran University of Medical Sciences
home | Farsi
Print

Aeen Mohammadi

Contact Information
Tel: 88978088
Fax: 88969594
Academic Rank
Assistant Professor
School
Medicine
Medicine Education
Research Center
Educational Development Center
About
CV last edited on: 2016/14/08

1.

Ph.D


Medical Education, Iran University of Medical Sciences, Tehran, Iran, 2015
2.

MPH


Master of Public Health, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran, 2001
3.

MD


Medicine, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran, 1997
1.

English


Speaking: Good, Reading: Good, Writing: Good
1.

The best lecturer award: . The 15th National Conference of Medical Education, April 29th – May 1st 2014, Yazd, Iran


2014,
2.

The 1st National Electronic Health Services Award: (1st Rank) The Software of electronic continues medical education


2013,
3.

The 1st National Electronic Health Services Award: (2nd Rank) The Software of quantitative faculty members evaluation: "SHOA"


2013,
4.

The 6th National Educational Award "Motahari Award": The first virtual clinical round: "SARMAD"


2013,
5.

The 5th National Educational Award "Motahari Award": Ranking of faculties of the university


2012,
6.

The 5th National Educational Award "Motahari Award": Summer school of medical education for medical sciences students


2012,
7.

The 1st National Educational Award "Motahari Award": Designing and installing the measurement system of faculties’ activities


2008,
8.

The 1st National Educational Award "Motahari Award": Designing and installing the comprehensive system of online continuous medical education


2008,

مو قعيت علمي _ آكادميك

1.

Faculty member


Tehran University of Medical Sciences, 2006-Now

Scientific Position

1.

مسؤول (طراح و مجري) رتبه­بندي دانشكده­هاي پزشكي كشور


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1378-تاکنون
2.

طراح و مجري رتبه‌بندي آموزشي رشته‌هاي گروه علوم پزشكي ايران


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1379-1386
3.

مسؤول واحد سطح­بندي خدمات آموزشي شوراي گسترش، نظارت و ارزيابي آموزش پزشكي


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1380-1387
4.

عضو كميته شاخص‌هاي دانشگاه‌هاي برتر در جهان اسلام در شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري وزارت علوم


وزارت علوم تحقیقات و فناوری, 1386-1390
5.

عضو كميته آموزش از راه دور دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386-1390
6.

عضو هسته برنامه‌ريزي و ارزشيابي دوره‌هاي پزشكي عمومي در شوراي آموزش پزشكي عمومي


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1385-1389
7.

طراحي و راه‌اندازي اولين سيستم و سايت آموزش مداوم اينترنتي در دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
8.

طراحي و راه‌اندازي نظام جامع اهداي جوايز آموزشي در دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
9.

طراحي و راه‌اندازي نظام جامع ارزشيابي كمي فعاليت‌هاي اعضاي هيات علمي (سیستم شعاع) در دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
10.

همكاري در تدوين نقشه علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران و ارائه الگوي تصميم­سازي براي جذب هيات علمي جديد


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1388
11.

طراحي و استقرار سامانه آموزش از راه دور دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
12.

طراحي و ارائه رشته كارشناسي ارشد آموزش پزشكي از راه دور


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1387
13.

طراحي و اجراي طرح رتبه­بندي دانشكده­هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1387
14.

دبير هفتمین همايش كشوري كاربرد يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1394

Executive Position

1.

رئيس واحد روابط عمومي و پژوهشگر مركز تحقيقات قلب و عروق


دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني تهران, 1371-1378
2.

مسؤول روابط عمومي دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1377-1382
3.

نماينده معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در كارگروه كارآفريني دفتر كارآفريني وزارت


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1384
4.

مسؤول دفتر آموزش مداوم الكترونيكي دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386-1390
5.

قائم مقام مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386-1390
6.

تاسيس و راه‌اندازي دفتر آموزش مداوم الكترونيكي دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
7.

تاسيس و راه‌اندازي دفتر آموزش از راه دور دانشگاه علوم پزشكي تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
8.

طراح مجري طرح ارزيابي مقايسه­اي و رتبه­بندي مراكز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1387-1388
9.

دبير اجرايي و عضو كميته علمي اولين همايش كشوري كاربرد يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1386
10.

دبير اجرايي و عضو كميته علمي دومين همايش كشوري كاربرد يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي، تهران


دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1387
11.

طراح و مجري طرح تهيه بانك اطلاعات و رتبه­بندي دانشكده­هاي پزشكي كشور در نوبت اول


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1378
12.

طراح و مجري طرح تهيه بانك اطلاعات و رتبه­بندي دانشكده­هاي پزشكي كشور در نوبت دوم


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1381
13.

طراح و مجري طرح تهيه بانك اطلاعات و رتبه­بندي دانشكده­هاي پزشكي كشور در نوبت سوم


وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی, 1385

Ph.D

1.

Common Chalenges in Educational Researches


Ph.D.

M.Sc

1.

Learner Assessment


M.Sc.
2.

Evaluation and Quality Assurance in e-Learning Systems


M.Sc.
3.

Tools and Technologies in e-Learning


M.Sc.
4.

Research in Education


M.Sc.
5.

Advance Research Methodologies


M.Sc.
6.

Statistics


M.Sc.

Farsi

1.

مدیریت مبتنی بر رسالت از تئوری تا عمل


Authors: دکتر آیین محمدی، دکتر ریتا مجتهدزاده
فارسی, Publisher: دانشگاه علوم پزشکی تهران, 2010, اول, Original
Abstract :

کم رنگ شدن نقش و اهمیت رسالت آموزش در دانشگاه­ها و دانشکده­های علوم پزشکی در دهه 90 به بعد، بیش از پیش آشکار شده و این دانشکده­ها را وادار به   برنامه­ریزی برای رفع این معضل کرد. درخواست بیش از پیش از اعضای هیات علمی دانشکده­های پزشکی برای ارتقای سطح ارائه خدمات بالینی و کسب درآمدهای بالا از این رسالت، از یک سو و اهمیت دادن روزافزون به پژوهش در فرآیندهای ترفیع و ارتقای ایشان از سوی دیگر، اگرچه موجب ارتقا و توسعه رسالت­های پژوهش و مراقبت بالینی در دانشکده­ها شد، ولی رسالت آموزش را هر چه بیشتر به حاشیه راند.

این امر زنگ خطری برای دانشکده­های پزشکی در سراسر جهان بود و موجب شد تا هر دانشکده بر اساس توانایی­های خود، اقداماتی را برای ارتقای آموزش، که به تعبیری، اولین و مهمترین رسالت یک دانشگاه است، انجام دهد. یکی از این سیستم­های مدیریتی نوین، مدیریت مبتنی بر رسالت یا سیستم هم راستا کردن فعالیت­های اعضای هیات علمی با رسالات دانشگاه می­باشد که به صورت غیر قابل انتظاری مورد استقبال دانشکده­های پزشکی قرار گرفته و به سرعت در این دانشکده­ها توسعه پیدا کرد.

اولین گام برای استقرار سیستم مدیریت مبتنی بر رسالت در کشور که به طور عمده سیستم اندازه­گیری فعالیت­های اعضای هیات علمی به منظور ارزشیابی کمّی ایشان است، در دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی و راه­اندازی شد.

مراحل طراحی این سیستم که با نام سیستم شناسایی عملکرد آکادمیک و ارزشگذاری عینی آن "شعاع"شناخته می­شود، از سال 1385 آغاز شده و در سال 1387 به بهره­برداری رسید. با توجه به اهمیت این سیستم برای ارتقای رسالت آموزش و دستیابی به بالاترین بهره­وری در دانشکده­های پزشکی، به نظر می­رسد که به کارگیری آن در دانشگاه­های علوم پزشکی ایران نیز امری اجتناب ناپذیر است.

از طرفی عدم شناخت کامل این سیستم مدیریتی و برخورد سطحی با آن می­تواند ضمن اعمال اثرات مخرب در دانشکده­ها، راه را برای همیشه در برابر استقرار موفق آن ببندد.

لذا در این کتاب قصد داریم تا با بررسی اصول و مقدمات مدیریت مبتنی بر رسالت، به معرفی این سیستم و کاربردها و مزایای استفاده از آن بپردازیم. سپس با معرفی نمونه­های استقرار یافته در جهان به طور عملی چگونگی طراحی و راه­اندازی آن را آموزش دهیم. در پایان، سیستم شعاع دانشگاه علوم پزشکی تهران را معرفی کرده و آن را به عنوان یک الگوی ایرانی شده ارائه خواهیم کرد. امید است تا با شناخت عمیق این سیستم و آگاهی از چالش­ها و موانع ایجاد و به کارگیری آن، بتوانیم شاهد موفقیت سایر دانشگاه­های کشور نیز در این زمینه باشیم.

2.

راهنمای کاربردی ارزیابی دانشجویان پزشکی


Authors: دکتر آیین محمدی، نوشین کهن، محبوبه خباز مافی نژاد، شهنام صدیق معروفی
فارسی, Publisher: دانشکده مجازی, 1390, اول, ترجمه
Abstract :

یکی از قسمت­های اصلی یک برنامه درسی روش ارزیابی فراگیران است. ارزیابی صحیح می­تواند با هدایت مدرسان و فراگیران تاثیرات قابل توجهی را بر کل برنامه درسی اعمال کرده و بیشتر از هر عامل دیگری در موفقیت یک برنامه تاثیر گذار باشد. این راهنمای عملی می­تواند به عنوان یک مرجع مفید، پاسخگوی سئوالات شایع مطرح در زمینه ارزیابی باشد. در این راهنما ابتدا جنبه­های عمومی ارزیابی مانند روایی، پایایی، کاربرد ارزیابی و چگونگی انتخاب آنها توضیح داده می­شود. سپس ابزارهای مختلف ارزیابی که می­توانند در سطوح مختلف هرم میلر یعنی "می­داند"، "می­داند چگونه"،  "نشان می­دهد"و "در محیط واقعی انجام می­­دهد"به کار روند، یک به یک معرفی شده و مزایا و محدودیت­های هر یک از آنها مورد بحث و بررسی قرار می­گیرد. این راهنما توسط دکتر زبیر امین که از اعضای هیات علمی دانشگاه ملی سنگاپور و دبیر علمی سابق کنفرانس منطقه­ای آسیا-اقیانوسیه بوده­اند و همکارانشان در این دانشگاه، تدوین شده است. ایشان با توجه به تجارب عملی خود در محیط بالینی و مطالعات طولانی مدت که در زمینه آموزش پزشکی داشته­اند کتاب حاضر را به رشته تحریر در آورده­اند که امید است ترجمه آن بتواند در پاسخ به نیازهای اعضای محترم هیات علمی دانشگاه­های علوم پزشکی و فراگیران مقاطع مختلف رشته­های مرتبط با آموزش مفید واقع شود.

Farsi

1.

رزيابي مقايسه­اي و رتبه­بندي مراكز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه­هاي علوم پزشكي كشور


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1387, Original
2.

ارزيابي مقايسه­اي و معرفي الگوهاي برتر دانشكده­هاي پزشكي ايران، نوبت سوم رتبه­بندي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1386, Original
3.

مباحثي ازآموزش پزشكي، تدوين برنامه درسي، سنجش، اصول آموزش و يادگيري


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر آناهيتا انزوايي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: انتشارات دانشگاه علوم پزشكي تهران, 1386, ترجمه
4.

Pharmacy schools of Iran. Rankings and Database


Authors: Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh
Publisher: Ministry of health and medical education, 1384, Original
5.

A guide to universities of Medical sciences of Iran


Authors: Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh
Publisher: Ministry of health and medical education, 1384, Original
6.

Medical schools of Iran. Rankings and Database


Authors: Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh
Publisher: Ministry of health and medical education, 1384, Original
7.

دوين محتوا و مسؤول تهيه لوح فشرده سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي
Publisher: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
8.

تدوين محتوا و مسؤول تهيه لوح فشرده سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي
Publisher: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
9.

بانك اطلاعات جامع دانشگاه­ها و دانشكده­هاي علوم پزشكي ايران


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
10.

رشته­هاي كارداني علوم پيراپزشكي در ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
11.

رشته­هاي علوم توانبخشي در ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
12.

رشته­هاي مديريت و اطلاع­رساني در ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
13.

سطح­بندي خدمات آموزشي و آيين­نامه تقسيم وظايف آموزشي در نظام آموزش علوم پزشكي كشور


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1384, Original
14.

Dental schools of Iran. Rankings and Database


Authors: Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh
Publisher: Ministry of health and medical education, 1383, Original
15.

راهنماي انتخاب رشته­هاي تخصصي باليني پزشكي


Authors: دكتر آرش حدادگر، دكتر محسن نيكزاد، دكتر فرزانه سامعي، ويرايش دكتر آيين محمدي
Publisher: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1383, Original
16.

راهنماي تحصيل پزشكي در ايران، ويرايش دوم


Authors: گروه نويسندگان، ويرايش دكتر آيين محمدي
Publisher: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1383, تالیف
17.

رشته­هاي كارداني بهداشت در ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1383, Original
18.

رشته مامايي در ايران، رتبه­بندي آموزشي و قسمت دوم بانك اطلاعات دانشكده­هاي پرستاري و مامايي، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1383, Original
19.

رشته علوم تغذيه در ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر رامين مترجمي
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشگاهي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1383, Original
20.

رشته پرستاري در ايران، رتبه­بندي آموزشي و قسمت اول بانك اطلاعات دانشكده­هاي پرستاري و مامايي، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1383, Original
21.

راهنماي تحصيل پزشكي در ايران، گروه نويسندگان


Authors: ويرايش دكتر آيين محمدي
Publisher: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1382, Original
22.

بانك اطلاعات و رتبه­بندي دانشكده­هاي پزشكي ايران، نوبت دوم


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر رامين مترجمي
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1382, Original
23.

دانشكده­هاي داروسازي ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر رامين مترجمي
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1382, Original
24.

دانشكده­هاي دندانپزشكي ايران، رتبه­بندي آموزشي و بانك اطلاعات، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر رامين مترجمي
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1382, تالیف
25.

دانشكده­هاي پزشكي ايران، رتبه­بندي آموزشي و معرفي، محصول طرح سطح­بندي خدمات آموزشي


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر رامين مترجمي
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشگاهي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1382, تالیف
26.

مجموعه قوانين و مقررات دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي


Authors: دكتر رامين مترجمي، دكتر آيين محمدي، دكتر ابوالفضل محمدي و دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1381, تالیف
27.

بانك اطلاعات و رتبه­بندي دانشكده­هاي پزشكي ايران


Authors: دكتر آيين محمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده
Publisher: معاونت آموزشي و امور دانشگاهي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي, 1379, Original
28.

چكيده پزشكي هاريسون (تنفس، خون، روماتولوژي، كليه و عفوني)


Authors: مترجم: دكتر كيومرث احمدي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر آيين محمدي
Publisher: انتشارات تيمورزاده, 1379, ترجمه
29.

دستيار اول


Authors: دكتر اميرحسن محبوبي، دكتر ريتا مجتهدزاده، دكتر آيين محمدي
Publisher: انتشارات تيمورزاده, 1378, تالیف

Papers

English

1.

Concise, intensive or longitudinal medical education courses, which is more effective in perceived self-efficacy and development of faculty members?


Authors: Rita Mojtahedzadeh, Aeen Mohammadi
Medical Journal of the Islamic Republic of Iran, Vol.30, Year. 2016,
Download
2.

. Determining the Criteria and Their Weights for Medical Schools' Ranking; A National Consensus


Authors: Rita Mojtahedzadeh, Aeen Mohammadi, Noushin Kohan, Mitra Gharib, Mitra Zolfaghari
Acta Medica Iranica, Vol.54, No.6, Year. 2016, Page:401 - 406,
Download
3.

Promotion of critical thinking in e-learning: a qualitative study on the experiences of instructors and students


Authors: Mitra Gharib, Mitra Zolfaghari, Rita Mojtahedzadeh, Aeen Mohammadi, Atoosa Gharib
Advances in Medical Education and Practice , Vol.7, Year. 2016, Page:271-279,
Download
4.

Sources and Severity of Perceived Stress Among Iranian Medical Students


Authors: Somaieh Borjalilu, Aeen Mohammadi, and Rita Mojtahedzadeh
Iran Red Crescent Med J., Vol.10, No.17, Year. 2015,
Download
5.

Psychometric properties of the Postgraduate Hospital Educational Environment Measure in an Iranian hospital setting


Authors: Shahrzad Shokoohi , Amir Hossein Emami, Aeen Mohammadi, Soleiman Ahmadi and Rita Mojtahedzadeh
Medical Education Online , Vol.19, Year. 2014,
6.

The Impact of the Faculty Development Workshop on Educational Research Abilities of Faculties in Mashhad University of Medical Sciences


Authors: Kiarash Ghazvini; Aeen Mohammadi; Mohammad Jalili
Future of Medical Education Journal, Vol.4, No.4, Year. 2014, Page:25-30,
7.

Comparing live lecture, internet-based & computer-based in-struction: A randomized controlled trial


Authors: Mojtahedzadeh R, Mohammadi A, Emami A.H, Rahmani S
Med J Islam Repub Iran , Vol.28, Year. 2014 ,
8.

A Planning Model for Expansion and Stagnation of Higher Education in Iran


Authors: . Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh, Soheil Saadat, Abdollah Karimi, and Hossein Keshavarz Valian
Acta Medica Iranica, Vol.52, No.10, Year. 2014, Page:768-776,
9.

Informed choice of entering medical school and academic success in Iranian medical students


Authors: Y F Khaheh pasha, S Nedjat, A Mohammadi, EM Rad, R Majdzadeh
Medical teacher, Year. 2014,
10.

The validity of Iran's national university entrance examination (Konkoor) for predicting medical students' academic performance


Authors: Y. Farrokhi, S. Nedjat, A. Mohammadi, E M Rad, R. Majdzadeh, F. Monajemi, E. Jamali, S. Yazdani
BMC Medical Education , Vol.12, No.60, Year. 2012,
11.

Goat practice eye for ophthalmic surgery


Authors: S. Farzad Mohammadi, Arash Mazouri, Mahmoud Jabbarvand, Nazanin Rahman-A, Aeen Mohammadi
J CATARACT REFRACT SURG, Vol.37, Year. 2011,
12.

Sheep practice eye for ophthalmic surgery training in skills laboratory.


Authors: . Farzad Mohammadi, Arash Mazouri, Mahmoud Jabbarvand, Nazanin Rahman-A, Aeen Mohammadi
Cataract Refract Surg , Vol. 37, Year. 2011, Page:987–991,
13.

Challenges of measuring faculty members’ activities in medical schools


Authors: Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh, Seyyed Hasan Emami Razavi
Iran Red Crescent , Vol.13, No.3, Year. 2011, Page:203-207,
14.

Designing a Tool for Evaluating Educational Services for Nursing Program in Iran and Ranking Schools in 1383


Authors: . Mojtahedzadeh R., Mohammadi A
Iranian Journal of Medical Education, Vol.7, No.1, Year. 2008, Page:119-126,
15.

E-Learning in Type I Midecal Uneversites of Iran


Authors: Karimzadegan D, PhD; Mojtahedzadeh R, MD, MPH; Mohammadi A, MD, MPH
Journal of Medical Education, Vol.11, No.1-2, Year. 2007, Page:37-39,
16.

Qualitative and quantitative evaluation of clinical education in medical schools of Iran: a cross sectional study


Authors: Mohammadi A, M.D, M.P.H, Mojtahedzadeh R, M.D, M.P.H, Enzevaii A, M.D
Journal of Medical Education, Vol.10, No.1, Year. 2006, Page:27-31,
17.

National Educational Stratification of Medical Schools in Iran


Authors: Mohammadi A., M.D, M.P.H, Mojtahedzadeh R., M.D, M.P.H, Karimj A, M.D
Journal of Medical Education, Vol.9, No.1, Year. 2006, Page:55-61,
18.

Academic Advising in Iranian Medical Schools


Authors: Aeen Mohammadi, M.D, M.P.H, Rita Mojtahedzadeh, M.D, M.P.H, Houman Nafici MD
Journal of Medical Education, Vol.8, No.1, Year. 2005, Page:3-6,
19.

National Educational Stratification of Dental Schools in Iran


Authors: Aeen Mohammadi, M.D, M.P.H, Rita Mojtahedzadeh, M.D, M.P.H, Hassan Hosseini Toodashki, DDS
Journal of Medical Education, Vol.17, No.2, Year. 2005, Page:58-63,
20.

The relation between executing of thesis policies and medical student's theses quality in type ? medical faculties of Iran


Authors: Kolahi A.A., MD; Mohammadi A., MD, MPH
Journal of Medical Education, Vol.6, No.1, Year. 2004, Page:95 – 99,
21.

Hyperlipidemia in 12 year-old children living in Tehran


Authors: Kotcharian A., Mohammadi A. A, Mojtahedzadeh R
Acta Medica Iranica, Vol.40, No.1, Year. 2005, Page:20-25,

Farsi

1.

The current stance of Continuous Medical Education and Continuous Professional Development in the world


Authors: Aeen Mohammadi, Nooshin Kohan, Farshid Monajemi, Ali Bidari
Teb-o-Tazkieh, Vol.23, No.2, Year. 2015,
2.

Study of the most important factors influencing the effectiveness of teaching from viewpoint of graduate students: AHP model approach


Authors: Sadigh Maroufi Sh, Mohammadi A, Mousavi SM, Raadabadi M
Journal of Medical Education and Development, Vol.9, No.3, Year. 2014, Page:58-66,
3.

Exploring the validity, reliability and factor analysis of self-regulation scale for medical students


Authors: Borjalilu S, Mojtahedzadeh R, Mohammadi A
Journal of Medical Education and Development. , Vol.8, No.2, Year. 2013, Page:25-35,
4.

Identification and Prioritization of Factors Affecting E-teacher’s Performance based on Fuzzy Analytic Hierarchy Process (AHP


Authors: . Somaieh Borjalilu, Naimeh Borjalilu, Aeen Mohammadi, Rita Mojtahedzadeh
Iranian Journal of Medical Education , Vol.13, No.8, Year. 2013, Page:681-691,
5.

Educational ranking of schools providing nutrition program in Iran: A strategy to identify the strengths and weaknesses


Authors: Mojtahedzadeh R, Mohammadi A
Journal of Medical Education and Development, Vol.7, No.1, Year. 2012, Page:2-9,
6.

Instructional Design, Implementation, and Evaluation of an ELearning System, an Experience in Tehran University of Medical Sciences


Authors: . Rita Mojtahedzadeh, Aeen Mohammadi, Amirhossein Emami
Iranian Journal of Medical Education , Vol.3, No.11, Year. 2011, Page: 356-366,
7.

Effect of an Educational Pamphlet on General Practitioners' Prescribing Skill: a Randomized Controlled Trial


Authors: . Emami AH, Mohammadi A, Mojtahedzadeh R, Dehpour M
Hakim Research Journal, Vol.14, No.2, Year. 2011, Page:66- 72,
8.

. Ranking of Universities of Medical Sciences based on their educational activities: Setting Indicators


Authors: Ali Akbar Haghdoost, Farangis Shoghi Shafagh Aria, Nader Momtaz manesh, Tahereh Changiz, Aeen Mohammadi,
Teb-o-Tazkieh, No.76, Year. 2010, Page:65-72,
9.

Designing criteria and indices for comparing Allied Health Sciences Programs in Iran


Authors: Aeen Mohammadi, M.D, M.P.H, Rita Mojtahedzadeh, M.D, M.P.H, Hosseein Keshavarz, Ph.D
Strides in Development of Medical Education, Vol.3, No.2, Year. 2007, Page:86-94,
10.

Educational Ranking of Rehabilitation Programs in Iran


Authors: Mohammadi A., Mojtahedzadeh R., Karimi A
Journal of Rehabilitation, Vol.6, No.2, Year. 2005, Page:50-56,
11.

Comparative Assessment of Educational Services in Dental Schools of Iran in 1382


Authors: Mojtahedzadeh R., Mohammadi A., Karimi A., Todeshki H. H
Journal of Shaheed Beheshti Dentistry School, Vol.25, No.4, Year. 2008, Page:409-417,
12.

Educational Ranking of Health Sciences Programs in Iran, a Strategy to Identify the Strengths and Weaknesses


Authors: Aeen Mohammadi, M.D, M.P.H, Rita Mojtahedzadeh, M.D, M.P.H, Abdollah Karimi, M.D, Hamid Reza Farrokh Eslamlou, M.D, PhD
The journal of Payesh, Vol.8, No.1, Year. 2008, Page:23 – 17,
13.

Educational Ranking of Medical Schools of Iran, a Strategy to Identify the Strengths and Weaknesses


Authors: . Rita Mojtahedzadeh, M.D, M.P.H, Aeen Mohammadi, M.D, M.P.H, Abdollah Karimi, M.D
Journal of Hakim, Vol.10, No.3, Year. 2007, Page:42 – 36.,
14.

Ranking of programs and universities of medical sciences in Iran and introducing best practices as a benchmarking tool in the year 1384


Authors: Aeen Mohammadi, M.D, M.P.H, Rita Mojtahedzadeh, M.D, M.P.H, Abdollah Karimi, M.D
Teb-o-Tazkieh, Vol.14, No.3, Year. 2006, Page:65-73.,
15.

. Educational Ranking of Pharmacy Schools of Iran: A Strategy to Identify the Strengths and Weaknesses


Authors: Mohammadi A, Mojtahedzadeh R, Roshanzamir F
Pejouhandeh , Vol.11, No.50, Year. 2006, Page:115-123,
16.

رتبه‌بندي‌ آموزشي‌ دانشكده هاي ارائه دهنده رشته مامايي در ايران‌، راه‌كاري‌ براي‌ شناسايي‌ نقاط‌ قوت‌ و ضعف


Authors: آيين‌ محمدي، ريتا مجتهدزاده، عبدا.. كريمي، زهرا بهبودي مقدم
مجله طب وتزكيه, Year. 2005,

Abstracts and Presentations

English

1.

Content development for online continuous medical education programs using problem based learning approach


AMEE 2008
Location: Prague, Czech Republic,
Date: 30 August to 3 S-2008
Authors: Emami Amirhossein, Mojtahedzadeh Rita, Mohammadi Aeen
Type : Abstract, Lecturer,
2.

Ranking of Medical Schools in Islamic Countries


International conference of deans of faculties of medicine of the Islamic Countries
Location: Iran, Kish,
Date: 2007 -
Authors: Aeen Mohammadi
Type : Abstract, Lecturer,
3.

The effect of academic ranking of medical schools. A 6-year experience in Iran


5th Asia Pacific Medical Education Conference
Location: Singapore,
Date: 2008-
Authors: Rita Mojtahedzadeh, Aeen Mohammadi.
Type : Abstract, Lecturer,
4.

Developing A comprehensive list of faculty member's activities in medical school


5th Asia Pacific Medical Education Conference
Location: Singapore,
Date: 2008-
Authors: Aeen Mohammadi, Mojtahedzadeh R
Type : Abstract, Lecturer,
5.

Ranking as a benchmarking tool for attaining higher quality in medical sciences' schools, an experience in Iran. Higher Educatio


GIAN Conference, 7th
Location: Tehran, Iran,
Date: 11th September -2006
Authors: Aeen Mohammadi
Type : Abstract, Lecturer,
6.

National educational stratification in Iran


4th Asia Pacific Medical Education Conference
Location: Singapore,
Date: 2007-
Authors: Aeen Mohammadi, Mojtahedzadeh R
Type : Abstract, Lecturer,
7.

Evaluation of blood indices in children with CCHD


12th International congress of Heart diseases
Location: Tehran-Iran,

Authors: Aeen Mohammadi, Mojtahedzadeh R
Type : Abstract, Lecturer,
8.

Hyperlipidemia in 12 year-old children living in Tehran


12th International congress of Heart diseases
Location: تهران,

Authors: Aeen Mohammadi, Mojtahedzadeh R
Type : Abstract, Lecturer,

Farsi

1.

بررسي وضعيت توانمندسازي اعضاي هيات علمي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور در حيطه آموزش پزشكي در سال 1386


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، نادر ممتازمنش
Type : خلاصه, مدرس,
2.

طراحي آموزشي (Instructional Design) سامانه يادگيري الكترونيكي در دانشگاه علوم پزشكي تهران


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: ريتا مجتهدزاده، آيين محمدي، اميرحسين امامي
Type : خلاصه, مدرس,
3.

بررسي وضعيت نظام ارزشيابي اعضاي هيات علمي در دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور در سال 1386


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، نادر ممتازمنش
Type : خلاصه, مدرس,
4.

بررسي وضعيت نيروي انساني در مراكز مطالعات، توسعه آموزش دانشگاه­هاي علوم پزشكي كشور


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، نادر ممتازمنش
Type : خلاصه, مدرس,
5.

ارزيابي مقايسه اي و رتبه بندي مراكز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، نادر ممتازمنش
Type : خلاصه, مدرس,
6.

ررسي ديدگاه هاي مديران گروه­هاي آموزشي دانشگاه در مورد سيستم ارزيابي كمي عملكرد اعضاي هيات علمي با استفاده از روش بحث در گروه كو


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، سيدحسن امامي رضوي
Type : خلاصه, مدرس,
7.

طراحي سيستم ارزشيابي كمي فعاليت هاي اعضاي هيات علمي دانشگاه


دهمين كنگره كشوري آموزش علوم پزشكي
Location: شيراز، ,
Date: 15 تا 17 ارديبهش-1388
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، اميرحسين امامي
Type : خلاصه, مدرس,
8.

آشنايي با يادگيري الكترونيكي در دانشگاه علوم پزشكي تهران


دومين همايش كشوري كاربرد يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي
Location: تهران,
Date: بهمن 1387-
Authors: ريتا مجتهدزاده، آيين محمدي
Type : خلاصه, مدرس,
9.

سخنراني جامع يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي


دومين همايش كشوري كاربرد يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي
Location: تهران,
Date: بهمن 1387-
Authors: آيين محمدي
Type : خلاصه, مدرس,
10.

كاربرد الگوي يادگيري بر مبناي حل مسئله در تدوين برنامه‌هاي آموزش مداوم برخط (online) جامعه پزشكي


نهمين همايش كشوري آموزش پزشكي
Location: یزد,
Date: اسفند 1386-
Authors: ريتا مجتهدزاده، آيين محمدي
Type : خلاصه, مدرس,
11.

پيامد سه نوبت اجراي رتبه بندي برنامه و مؤسسه در دانشكده هاي پزشكي سراسر كشور


نهمين همايش كشوري آموزش پزشكي
Location: یزد,
Date: اسفند 1386-
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، نادر ممتازمنش
Type : خلاصه, مدرس,
12.

نقش مشاورين يادگيري الكترونيكي (e-learning advisor) در تدوين محتواي الكترونيك


نهمين همايش كشوري آموزش پزشكي
Location: یزد,
Date: اسفند 1386-
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده، امير حسين امامي
Type : خلاصه, مدرس,
13.

چالش سفارش و به كارگيري نرم‌افزارهاي يادگيري الكترونيكي


نهمين همايش كشوري آموزش پزشكي
Location: یزد,
Date: اسفند 1386-
Authors: آيين محمدي، ريتا مجتهدزاده
Type : خلاصه, مدرس,
14.

راه‌اندازي سايت آموزش مداوم اينترنتي جامعه پزشكي كشور در دانشگاه علوم پزشكي تهران


نهمين همايش كشوري آموزش پزشكي. يزد
Date: اسفند 1386-
Authors: ريتا مجتهدزاده، آيين محمدي، حسين كشاورز، امير حسين امامي
Type : خلاصه, مدرس,
15.

تدوين محتواي برنامه‌هاي آموزش مداوم الكترونيكي، تجربه‌اي در دانشگاه علوم پزشكي تهران


دومين كنفرانس يادگيري الكترونيكي ايران
Location: دانشگاه سيستان و بلوچستان,
Date: 1386-
Authors: ريتا مجتهدزاده، آيين محمدي
Type : خلاصه, مدرس,
16.

ارائه برنامه هاي آموزش مداوم جامعه پزشكي از طريق اينترنت


همايش كاربرد يادگيري الكترونيكي آموزش پزشكي
Location: دانشگاه علوم پزشكي تهران,
Date: 1386-
Authors: آيين‌ محمدي، ريتا مجتهدزاده
Type : خلاصه, مدرس,
17.

چگونه نرم‌افزار يادگيري الكترونيكي مناسب را انتخاب كنيم؟


همايش كاربرد فناوري اطلاعات در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي
Location: دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي,
Date: 1385-
Authors: ريتا مجتهدزاده، آيين‌ محمدي
Type : خلاصه, مدرس,
18.

چگونگي بررسي تغييرات كمي و كيفي دانشكده‌هاي پزشكي در طرح‌هاي رتبه‌بندي در طول زمان


هشتمين همايش كشوري آموزش پزشكي
Location: دانشگاه علوم پزشكي كرمان,
Date: 1385-
Authors: آيين‌ محمدي، ريتا مجتهدزاده
Type : خلاصه, مدرس,
19.

جايگاه، كاربرد، وضعيت جهاني و وضعيت كشور در اهداي جوايز آموزشي و آشنايي با سيستم جامع اهداي جوايز آموزشي دانشگاه علوم پزشكي تهرا


هشتمين همايش كشوري آموزش پزشكي. دانشگاه علوم پزشكي كرمان
Date: 1385-
Authors: آيين‌ محمدي، ريتا مجتهدزاده، دكتر حسين كشاورز، دكتر سيدحسن امامي رضوي، دكتر اميرحسين امامي و دكتر عظيم ميرزازاده
Type : خلاصه, مدرس,
20.

سطح­بندي خدمات آموزشي. همايش راهكارهاي اجرايي ماده 49


Location: دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي,
Date: 1384-
Authors: آيين‌ محمدي، ريتا مجتهدزاده
Type : خلاصه, مدرس,
21.

آلبوم عكس غذاي ايراني به عنوان وسيله­اي براي اندازه­گيري حجم غذاي مصرفي


سومين كنگره تغذيه ايران
Date: 1374-
Authors: آيين‌ محمدي
Type : خلاصه, مدرس,
1.

Windows, Micrisoft Office, Graphic, SPSS


1. Medical Education
2. e-Learning
3. CME & CPD
4. Questionnair development: Psychometry
5. Assessment and Evaluation: program, Learner, Teacher
6. Clinical teaching
7. Accreditation and Ranking
8. Faculty Development
Top